slide8.jpg

STAVBOU MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE JE MUZEUM TĚŠÍNSKA, ZÍSKALO CENU GRAND PRIX

Prestižní soutěž Stavba Moravskoslezského kraje už popatnácté ocenila nej stavby z regionu. V několika kategoriích upozornila na skvělé projekty, ocenila také výjimečné osobnosti z oblasti stavitelství a architektury. Hlavní cenu Grand Prix odborná porota udělila Muzeu Těšínska, za rekonstrukci výstavní budovy a novou expozici. Slavnostní oceňování se konalo ve čtvrtek 21. 10. pod záštitou hejtmana Moravskoslezského kraje Ivo Vondráka a Ministerstva průmyslu a obchodu ČR.

„V letošním ročníku bylo nominováno přes padesát zajímavých a výrazných staveb. A to i přes následky, které měla na ekonomiku i stavitelství pandemie koronaviru. Velmi mě těší, že o ocenění bojovalo jedenáct projektů, které financoval Moravskoslezský kraj. Je tak jasně vidět, že o krajský majetek pečujeme, investujeme do něj a pokračujeme tak v proměně celého regionu. O to více mám radost, že právě naše stavba získala nejvyšší ocenění Grand Prix. Muzeum Těšínska na rekonstrukci své výstavní budovy čekalo dlouhých dvacet let. Až před třemi lety se podařilo dořešit majetkoprávní spory, ale také získat významné prostředky z evropských zdrojů. V Českém Těšíně teď máme nádherné muzeum, které si ocenění rozhodně zaslouží. Určitě všechny zvu k jeho návštěvě,“ uvedl hejtman Moravskoslezského kraje prof. Ing. Ivo Vondrák, CSc. 

Ocenění převzali Ivo Vondrák, Lukáš Curylo a Jaroslav Kania, zástupci kraje.

 

kr03

 

kr07

 

smsk20 galavecer

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Nastavení cookies
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout